Tilaus- ja toimitusehdot
Yleistä
Kiemuralla (3205233-1, Linnantie 4 B 20, 40800 VAAJAKOSKI, +358 40 865 8139, info@kiemuralla.fi) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille. Toimitusalue Suomi. Asiakkaan on hyväksyttävä nämä tilaus- ja toimitusehdot tehdäkseen tilauksen Kiemurallan verkkokaupassa.
Tilaaminen
Tilataksesi tuotteita verkkokaupassa, lisää ne ostoskoriin ja maksa ostoskorin sisältö verkkokaupan "Ostoskori"-sivulla. Tarkastathan tilauksesi huolellisesti ennen tilauksen maksamista. Sinun edellytetään tutustuneen verkkokaupan voimassa oleviin toimitusehtoihin, kun teet tilauksen verkkokaupassa. Sitova tilaus syntyy, kun klikkaat "checkout"-sivulla "Viimeistele tilaus"-painiketta. Tämän jälkeen et voi enää muokata tilauksesi sisältöä. Mikäli haluat tämän jälkeen muuttaa sisältöä tai perua tilauksesi, ota yhteyttä Kiemurallan asiakaspalveluun (info@kiemuralla.fi).
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostitse tilausvahvistuksella. Huomioithan, että sähköpostiosoite on toimiva.
Mikäli tilaamiasi tuotteita on varastossa vähemmän kuin tarvitset, otamme sinuun yhteyttä, jotta voimme sopia korvaavasta tuotteesta.
Hinnat ja verot
Kiemurallan verkkokaupan hinnat ovat arvonlisäverottomia. Tilauksesi toimituskulut näet tilauksesi yhteydessä "Kassa"-sivulla toimitustavan valinnan jälkeen. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja toimituskuluja.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna, yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarnalla on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarna
Postiosoite: Klarna, PL 39, 00100 Helsinki
klarna.com/fi
Asiakaspalvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Kirjaudu Klarna-tilillesi: https://app.klarna.com/login
Ehdot: https://www.klarna.com/fi/ehdot
Tietosuoja: https://www.klarna.com/fi/tietosuoja
Toimitus
Toimitustavat Toimitamme tuotteita vain Suomen alueella. Tilauksesi toimituskulut näet "Kassa"-sivulla. Lähetyksiä voit seurata seurantakoodilla. Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti Postin välityksellä. Toimituskulut eivät sisälly tuotteen hintaan, vaan ne lisätään kokonaishintaan kassalla. Pidätämme oikeuden vaihtaa toimitustapaa myös tilauksen jälkeen, mutta vastaavalla laadulla.
• Nouto Kiemurallan tiloista:
- Osoite: Linnantie 4 B 20, 40800 Vaajakoski
- Noudot pääsääntöisesti keskiviikkoisin klo 15:00 - 17:00
- Nouto sovittava etukäteen sähköpostitse: info@kiemuralla.fi
▪ Voit lähettää meille toiveen noutoajasta, muutoin ilmoitamme sinulle seuraavat mahdolliset noutoajat. - Saat sähköpostitse tiedon, kun tilauksesi on noudettavissa
▪ Huomioithan, ettet vastaa automaattiseen tilausviestiin!
• Nouto Postin pakettiautomaatista: Saat saapumisilmoituksen
tekstiviestillä/sähköpostilla sekä koodin paketin noutamiseen automaatista. Postin
säilytysaika paketeille on 7 vrk.
- Tilauksen seuranta: https://www.posti.fi/fi/seuranta
• Nouto Postin toimipisteestä: Posti lähettää tekstiviestillä saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa valitusta noutopisteestä. Postin säilytysaika paketeille on 7 vrk.
- Tilauksen seuranta: https://www.posti.fi/fi/seuranta
Toimitusaika
Toimitusaika 1-14 työpäivää + kuljetusaika 1-5 työpäivää. Mahdollinen tilausruuhka voi pidentää toimitusaikaa. Emme vastaa Postin toimitusajoista. Käsittelemme tilaukset niiden saapumisjärjestyksessä.
Toimitushinnat
Toimitus Postin noutopisteisiin 10,00€
Nouto Kiemurallan tiloista 0,00€
Palautus
Kiemurallan verkkokaupassa tilauksilla on lakisääteinen 14vrk vaihto- ja palautusoikeus. Kauppa on peruttava kirjallisesti ottamalla yhteyttä info@kiemuralla.fi. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Ilmoita meille palautuksesta etukäteen. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Perimme toimituskulut asiakkaalta noutamatta jätetystä toimituksesta.
Palautus tehdään samalla toimitustavalla kuin paketti on asiakkaalle lähetetty. Liitä tuotepalautuksen yhteyteen tarvittavat tiedot (tilauksen tiedot, palautuksen syy, nimesi ja yhteystietosi). Palautushyvitys suoritetaan Klarnan kautta maksutavan mukaisesti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen sekä tarkistaneet palautetut tuotteet.
Palautettava tuote/tuotteet on oltava käyttämättömiä, alkuperäispakattuja, ehjiä. Kiemuralla on oikeus periä tuotteen arvonalennus aina täyteen hintaan asti sekä palautuskulut. Palautusoikeus ei koske räätälöityjä erikoistilauksia eikä ennakkotilauksia.
Kiemuralla on oikeus evätä asiakkaalta ilmainen toimitus sekä palautus, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus sekä sulkea asiakastili johtuen esim. kyseisen asiakastilin huomattavan suurista palautusten määristä.
Vahingoittunut tuote
Mikäli tilauksessasi tullut tuote on vahingoittunut tai väärä tai puuttuvia tuotteita ilmenee, otathan yhteyttä välittömästi info@kiemuralla.fi tai puhelimitse +358 40 865 8139 ark. klo 9-17. Muistathan tarkistaa tilaamasi tuotteiden kunnon heti paketin saatuasi. Mikäli tilaukseen on eksynyt vääriä tuotteita tai puuttuu tilaamiasi tuotteita, lähetämme korvaavat tuotteet ilman erillisiä kuluja.
Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja tuotteita kadonnut matkalle tai ne ovat vahingoittuneet, teethän reklamaation välittömästi paketin toimittajalle (Posti). Ilmoitathan asiasta myös meille viipymättä. Kiemurallan vastuu rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.
Vastuurajoitukset
Kiemuralla ei vastaa:
• verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita olisi aina saatavilla
• verkkokaupan virheistä tuotteiden painossa, tuotteiden hinnoissa, tuotekuvissa, varastotilanteesta
• verkkokaupan kuvat ei vastaa asiakkaan tilaamien tuotteiden tarkkaa ulkonäköä. Pyrimme kuvaamaan tuotteet aina siten, että tuotteiden oikea väri näkyisi kuvissa. Huomioi, että näyttöjen värit saattavat olla eri kuin oikeassa tuotteessa
• yhteistyökumppaneiden antamista tiedoista verkkokauppaa varten